Kako emocije mogu da bustuju vašu konverziju

25. oktobra 2018.

Popusti prodaju. I rani popusti prodaju. I dobra reklama. O, da, i dizajn prodaje. Ali šta prodaje UVEK? Emocije.

Evo prostog primera zašto emocije prodaju pre svih ostalih faktora. Pre svega, morate da znate – vi ćete zapravo uvek moći da prodate nešto. Ali bez dobre strategije, kopija, targetiranja, i svih ostalih sastojaka advertajzing i marketing kuhinje, ta prodaja će biti, pa gotovo nasumična.

Zamislite da prodajete vino. Na sniženju, boca tog vina košta 300 dinara. To je skroz kul cena. Vaš kupac dolazi u market i kupuje vaše vino, uglavnom zbog cene. Odlazi kući. Pije vino sa svojim prijateljima/devojkom/ljubavnicom (ups, nisam ovo napisala). I niko nema pojma koje su vino pili.

A sad zamislite da na mestu gde stoji vaše vino imate natpis: „Tri flaše vina za manje od 1000 dinara, koje će vas navesti da se smeškate čak i ako imate dva tinejdžera u pubertetu, ratu kredita za stan, ženu, ljubavnicu i psa“. Nasmejali ste se, je l da? To će uraditi i vaš kupac. I otići će i ispričati foru osobi sa kojom je rešio da popije tu flašu vina. A ta osoba će to ispričati nekoj trećoj osobi. I brend vašeg vina će ostati zauvek markiran u umu vašeg kupca.

Veliki brendovi na svakodnevnom nivou koriste emocije u svrhu prodaje. Tako njihove kampanje ne postaju uspešne – već postaju ono šta se prepričava. Neću vam pomenuti Coca Colu. Neću vam pomenuti ni Nike. Sećate se reklame od prošle godine, nemačkog lanca marketa Edeka? Ako se sećate – onda znate o čemu pričam. Ako se ne sećate – pogledajte video na brzaka:

Dakle, još jednom – emocije prodaju. Tačka. I niko to nije bolje opisao do Maye Angelou:

LJUDI ĆE ZABORAVITI ŠTA STE REKLI, LJUDI ĆE ZABORAVITI I ŠTA STE URADILI, ALI LJUDI NIKADA NEĆE ZABORAVITI KAKO STE IH NAVELI DA SE OSEĆAJU.

I hajmo sad konkretno 😊 Da li vaš proizvod ili usluga rešavaju neki problem vaše publike? Da li na bilo koji način možete da učinite da se ljudi osećaju bolje?

Evo nekih ideja o kojima možete da promislite. Zapišite odgovore, obećavam da će vam biti korisno.

  1. Zapišite sve probleme koje vaš proizvod/usluga rešavaju.
  2. Sada dodajte neke opisne emocije ovim problemima.
  3. Struktuirajte svoj kopi tako da prvo što napišete izražava empatiju ka vašem čitaocu.
  4. Zatim im objasnite kako to vaš proizvod/usluga mogu da im pomognu.
  5. Na kraju ih afirmišite i podsetite koliko će sa vašim proizvodom/uslugom biti srećniji.

Nema na čemu.

Sigurno će vam se i ovo dopasti

14. aprila 2021.
Štrudla sa makom ili poučna priča o pretpostavkama

Verujem da već znate i sami: ja ne verujem u bla-bla sadržaj, a „10 načina za ovo ili ono“ prosto nije moj stil. Kao i za sve u životu – verujem u iskustvo i u dobru priču. A današnja priča vodi nas u vreme kada sam se jednom baš, baš mnogo zaljubila. A znate kako […]

29. marta 2021.
BURNOUT – sindrom koji ne bira

*Pre nego što se udubim u temu, želim jasno & glasno da napomenem da nisam terapeut, psiholog, niti sam stručna kada je oblast mentalnog zdravlja u pitanju. Tekst je nastao kao interpretacija, zapis i uvid mog ličnog iskustva i kao takav ne služi u svrhe lečenja burnout sindroma. E sad, znate onu priču: Neko je […]

4. januara 2021.
5 esencijalnih pitanja koja bi trebalo da postavite sebi pre nego što uopšte počnete da pišete

Ne znam da li ste čuli za onu izreku: „O čoveku više možeš da saznaš po pitanjima koja ti postavi, nego po odgovorima koje ti da.“ Iskreno, meni je ova tvrdnja prilično legla, jer… ja sam vam ona osoba u narodu poznata kao pola žena, pola „Zašto?“ Od malena sam pravi mali radoznalac (toliko da […]

LJUBAV NA PRVI KLIK

SoulBuzz newsletter

Prijavite se na SoulBuzz, najšarmantniji newsletter u vasioni. Saznajte zašto preko 10 hiljada ljudi svake srede sa nestrpljenjem iščekuje, do kraja čita, rado šeruje i svim srcem voli ovaj mejl.
SoulBUZZ
Plus, čim se prijavite i potvrdite svoju prijavu, stiže vam i buzz iznenađenja.
A ko od vas ne voli iznenađenja?
Mapa sajta
Prijavite se na SoulBuzz newsletter
COPYRIGHT © SNEŽANA MARKOVIĆ | SVA PRAVA ZADRŽANA
COPYRIGHT © SNEŽANA MARKOVIĆ | SVA PRAVA ZADRŽANA
Made by: R.M.F.