Pre par godina upoznala sam jednu sjajnu i interesantnu ženu, koja je pored svih ostalih stvari koje producira, napravila jedan sjajan proizvod koji služi kao kreativna podrška u promeni vaših nekorisnih uverenja i navika.
O čemu se radi? O nečemu nalik na kalendar, što prati vaš put od 28 dana, gde zapisujete svoj progres i nagrađujete sebe svakodnevno za male korake uspeha.
Toliko sam bila oduševljena proizvodom (koji se zove Srcodar), da sam odmah otčala na sva njihova web mesta, lajkovala i šerovala. I doživela šok kad sam videla da stranica ima svega nekoliko stotina lajkova i da ljudi zapravo ne znaju za Srcodar.
Pitala sam autorku zašto je to tako. Rekla mi je da njoj nije ideja da se nameće, da ona sve to želi spontano, da je nervira taj trend uvaljivanja.
Ok. Razumem.
Ali da vam kažem nešto, što sam i njoj tada rekla:
“Ako imate proizvod ili uslugu koji su fenomenalni, vas treba da bude sramota ako se ne promovišete, a ne ako se promovišete!”
Juhu, marketing je prijatelj. Promocija je prijatelj. To su alati koji vam pomažu da svetu kažete i pokažete koliko ste fenomenalni.
U videu možete čuti 5 načina da na svojoj promociji poradite O-D-M-A-H.
Koji vam je od ovih saveta bio najkorisniji? I šta je to što možete odmah da uradite za svoju samopromociju? Pišite mi o tome 😊
Zapamtite, ako ne kažete svetu ko ste, šta radite i kako to radite, vi uskraćujete svet za to nešto fenomenalno i vaše. Zato, samopromociju u ruke!
Kiss&Hug 💋 Snežana
Сеанса је истекла
Молимо вас пријавите се поново. Страница за пријављивање ће се отворити у новом језичку. Након пријављивања можете га затворити и вратити се на ову страницу.